Marketing Trainee - part-time min. 20 hod./týdně, nebo full-time
Smlouva na 12 měsíců s možností prodloužení (nicméně nemůžeme garantovat trvalé pracovní zařazení po skončení programu), předpokládaný nástup dle dohody, nejpozději září 2017.
Jedná se o pozici Marketing Trainee (dlouhodobou stáž) v marketingovém oddělení diabetologické divize. Účastník programu se zapojí do všech marketingových aktivit oddělení, vyzkouší si běžnou rutinu (příprava propagačních kampaní, inzerce, tiskovin, iPAD aplikací, seminářů, symposií, edukačních materiálů apod.), dále bude spolupracovat s produktovými manažery na probíhajících projektech, po zapracování očekáváme i návrh vlastního projektu vycházejícího z potřeb společnosti, který bude probíhat pod vedením některého z produktových manažerů.
Novo Nordisk je globální farmaceutická společnost se sídlem v Dánsku. Již více než 90 let patří Novo Nordisk mezi celosvětově přední výrobce působící v oblasti zdravotní péče, má vedoucí postavení a udává tempo v oblasti inovací v léčbě diabetu. Společnost se dále zaměřuje i na léčbu hemofilie, terapii růstovým hormonem a hormonální substituční terapii. Novo Nordisk zaměstnává přibližně 42 300 zaměstnanců v 75 zemích a své produkty dodává do více než 180 států světa. www.novonordisk.com, www.novonordisk.cz
Základní fakta o společnosti Novo Nordisk v ČR: Česká pobočka zaměstnává okolo 50 lidí, antidiabetika představují cca 80% obratu firmy, většinu DIA portfolia tvoří různé druhy inzulínů a také injekční neinzulínové přípravky na léčbu diabetu a pomůcky pro jejich aplikaci. Novo Nordisk je originální farmaceutická firma s rozsáhlým výzkumem a vývojem. Všechny přípravky jsou vázány na předpis, tj. jejich propagace a marketingové aktivity jsou přísně regulovány (zejména Zákon o reklamě, SUKL UST 27, Etický kodex AIFP plus vnitřní předpisy firmy).
Požadavky
- Čerstvý absolvent VŠ, nebo student posledního ročníku na VŠ
- Studijní zaměření adekvátního směru – medicína, farmacie, přírodní vědy - se zájmem o marketing nebo obor marketing na vysoké škole ekonomického zaměření
- Vážný zájem o profesní rozvoj v oblasti marketingu farmaceutické firmy
- Velmi dobré komunikační dovednosti, aktivní přístup k práci, schopnost týmové práce, vstřícnost, ochota, kreativita i pečlivost
- Ochota a zájem učit se nové věci a pracovat na vlastním rozvoji
- Smysl pro humor, pozitivní myšlení (hledání řešení problémů)
- Výborná čeština (cit pro mateřský jazyk), schopnost práce s textem
- Velmi dobrá angličtina (slovem i písmem)
- Schopnost práce s daty (analytické myšlení)
- Velmi dobré počítačové dovednosti (MS Office, zkušenost se sociálními sítěmi apod.)
- Předchozí zkušenosti s projektovou prací výhodou, ne však podmínkou
Vaše aktuální CV a motivační dopis ve formě eseje na téma „proč mám o tento program zájem a co od něj očekávám“ zašlete Pavle Slabihoudkové na níže uvedený kontakt a to nejdéle do konce června 2017.