Hledáme technického, organizačně a komunikativně schopného člověka, který se stane členem našeho týmu. Zabýváme se technickou podporou a rozvojem několika aplikací, zejména pro obsluhu klienta na pobočce, zjištění rizikovosti klienta či detekci podvodů.
Co bude Tvoje práce?
Podpora a rozvoj svěřených aplikací:
- Budeš se zabývat technickou analýzou a řešením nahlášených požadavků (chyb)
- Budeš kontaktní osobou za IT pro své interní zákazníky
- Budeš přebírat znalosti a dokumentaci veškerých funkčních změn v aplikaci zejména od projektů
- Budeš zodpovědný(á) za zajištění dodání oprav zjištěných chyb v aplikaci
Vendor management:
- Budeš pravidelně komunikovat s dodavatelem v angličtině
- Budeš mít na starosti správu přístupů dodavatele do bankovních systémů
- Budeš předávat zjištěné chyby na vývojáře dodavatele
Udržování kontinuity aplikace z hlediska vývoje a provozu a aplikací:
- Budeš poskytovat konzultace při návrzích nových řešení v rámci projektů či jiných rozvojových aktivit
Neobejdeš se bez:
- Schopnosti analytického uvažování (vnímání souvislostí)
- Schopnosti komunikace v angličtině
- Základní znalosti životního cyklu software (aplikace)
- Základního technického vzdělání v oblasti softwarového vývoje
- Zájmu učit se nové věci
Nabízíme:
- Opravdu u nás najdete smysluplnou práci, kde můžete využít svůj potenciál
- Nabízíme propracovaný systém vzdělávání
- Jsme opravdu flexibilní - možnost být min. 1 den v týdnu na Home office
- Stravenky 100Kč za den
- Štědrý příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
- Výrazně zvýhodněné produkty celé skupiny ČSOB
- Cafeterii s vlastním výběrem využití (například a nejenom MultiSport karta, sport, vzdělávání, dovolená) - 8.100 Kč za rok
- Dovolenou 25 dní v roce + 5 dní sick days
- Máme skvělé CSR – pomáháme lidem a přírodě dobrovolnickými dny, mentoringem, regionálními granty
- Jsme sportovní - dvakrát ročně můžete s bankou vyrazit na víkend na hory, či k vodě