Česká pojišťovna a Generali se nedávno spojily, což znamená, že my v marketingu máme plné ruce práce s rebrandingem. Předjednaná posila bohužel nevyšla, a proto hledáme co nejrychleji milou a pracovitou juniorku (nebo i juniora, pokud o nějakém víte) na projektovou výpomoc.
Žádné velké zkušenosti nejsou potřeba, důležitý je mít základní cit pro jazyk a grafiku, selský rozum, organizační a komunikační schopnosti a základy Aj.
- unikátní pracovní zkušenost, která se navíc bude skvěle vyjímat v CV
- flexibilitu (možnost flexibilního uspořádání práce/HO)
- notebook a mobil
- práci na cca 3 měsíce s možností získat trvalý úvazek při oboustranné spokojenosti
- převážně offline, ale i online projekty - příprava zadání, hodnocení návrhů, hlídání budgetu, prezentace interním týmům, produkce...
- spolupráci s mezinárodní reklamní agenturou
- férové finanční ohodnocení
Platnost do neuvedeno
Platnost do neuvedeno
Platnost do neuvedeno
Platnost do neuvedeno