Co budeš u nás dělat?
To nejzajímavější, co se v mediálním plánování dělat dá. Ve spolupráci se senior consultantem se budeš podílet na plánování mediálních kampaní našich klientů a přípravě mediaplánů, stejně jako na tvorbě jejich komunikační strategie. Naši klienti jsou TOP a projekty jsou zajímavé a velké, určitě tě budou bavit. Budeme dělat meetingy, briefingy, a taky brainstormingy. Prostě nudit se nebudeš!
Potkáš se se všemi media typy – televize, digital, outdoor, print.
Budeš hledat optimální řešení, ale účastnit se i tvorby kreativních konceptů, protože máme i svoje kreativní oddělení a můžeme/chceme klientovi nabídnout i něco navíc.
Samozřejmě budeš také zpracovávat analýzy, statistiky, přehledy, reporty. Je to solidní věda a bez dat se neobejdeme.
Budeš spravovat a hlídat klientův rozpočet. Nevyhneš se ani nějaké nutné administrativě.
A při tom všem budeš nasávat novinky na mediálním trhu (technologie, strategie, konkurence), abychom byli stále mezi nejlepšími.
Prostě budeš řádný/á člen/ka týmu a dostaneš hodně příležitostí se přesvědčit, že tahle práce a tihle lidi jsou srdcovka.
Začít můžeš ihned.
Především by ti to mělo myslet analyticky a měl/a bys být schopen/na najít logiku tam, kde skutečně je. Anebo odhalit, že tam žádná není.
Také bys měl/a umět výsledky a výstupy přetavit do srozumitelné a smysluplné prezentace, kterou se nebudeš bát odprezentovat u klienta. Zkušenost je vítaná, ale předpoklady a odvaha nám budou taky stačit.
Používáme hodně nástrojů a mediálních SW, ale neobejdeme se bez Powerpointu a Excelu, ty musíš znát (na standardní VŠ úrovni).
Náš byznys je postavený na češtině, to je „must“. Ale neobejdeme se ani bez angličtiny, kterou používáme při komunikaci s naší centrálou a při tvorbě prezentací.
A hlavně by tě to mělo bavit. Média a tak… Zájmem a snahou se dá nahradit zkušenost, kterou nutně nepotřebujeme. I když ji ani nezatracujeme. Prostě jsme otevření různým možnostem!
PS: Na pohlaví opravdu nezáleží.
Hodně se naučíš, ať už praxí, externími či interními kurzy či od zkušených kolegů.
Žádná nuda a rutina. Budeš se podílet na projektech pro velké klienty, jejichž výrobky dost možná sám/a používáš.
Hezké a neformální kanceláře, do které to budeš mít z metra jenom minutu. V kuchyňkách si můžeš ohřát jídlo, udělat si kávu, horkou čokoládu anebo třeba toast. Čekají na tebe i vychlazené džusy, nealko pivo a čerstvé ovoce.
Dva týdny celoagenturního volna navíc nad rámec klasické dovolené – takže když státní svátek připadá na čtvrtek, zůstáváme všichni doma i v pátek a užíváme si prodloužený víkend
Taky vzděláváme, jezdíme na teambuildingy, rozdáváme stravenky, přispíváme na lítačku, platíme soukromé hovory, o notebooku nemluvě. Občas společně posnídáme nebo oslavíme narozeniny.
Pro lepší představu o našem firemním životě se podívej na Proudly.cz nebo na náš Facebookový nebo Instagramový profil, kde najdeš i nějaké to videjko (hledej Omnicom Media Group CZ).
Platnost do neuvedeno
Platnost do neuvedeno
Platnost do neuvedeno
Platnost do neuvedeno