NOVÝ KOLEGA BUDE:
- tvořit scoringové modely predikující chování zákazníků s využitím ekonometrických, statistických a data miningových metod,
- úzce spolupracovat s DWH a BI experty,
- podílet se na strategické segmentaci zákazníků,
- zpracovávat customer insight analýzy,
- postupně svými nápady a návrhy přispívat ke zvyšování datové kvality BI zdrojů.
- výsledky samostatných analýz bude prezentovat firemnímu vedení a předávat dále oddělení podpory prodeje pro přímou business implementaci.
- VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici výhodou
- proaktivní přístup k práci
- výborné analytické myšlení,
- znalost ekonometrie/matematické statistiky podmínkou
- znalost R podmínkou,
- znalost Python a SQL výhodou,
- schopnost pojmout a vyřešit dané téma komplexně a samostatně
NABÍZÍME:
- zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele;
- práci v kreativním analytickém kolektivu;
- práci, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti;
- širokou škálu benefitů, jako např. týden dovolené navíc, stravování, příspěvky na rekreaci, penzijní připojištění nebo životní pojištění;
- různé druhy pracovního volna a flexibilní pracovní dobu - snažíme vyjít vstříc potřebám našich zaměstnanců.
Platnost do neuvedeno
Platnost do neuvedeno
Platnost do neuvedeno
Platnost do neuvedeno