Poradenství a pracovní uplatnění v oblasti přírodních a technických věd

Inzerát: Vedoucí sekce ekonomické a provozní

Název
Adresa
,
Obory
  • informatika
  • matematika
Popis pozice
- koordinace činností v rámci ekonomického odboru, provozního oddělení a ubytovacího zařízení Rezidence Dlouhá;
- řízení lidských zdrojů, hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců, motivace zaměstnanců a hodnocení plnění nastavených cílů jednotlivých oddělení;
- spolupráce s věcnými odbory v rámci organizace, s interními a externími auditory, zástupci ministerstev a Evropské komise;
- řízení činností spojených se zpracováním zpráv týkajících se vyhodnocení hospodaření organizace, spolupráce na sledování plnění závazných ukazatelů a zajištění postupů v souladu s právními předpisy a smluvními vztahy (MŠMT, EK);
- koordinace činností souvisejících s plánováním a vyhodnocením čerpání rozpočtu organizace;
- řízení kontrolních činností pro efektivní, účelné a hospodárné využívání finančních prostředků;
- koordinace činností při zajišťování správy informačních a komunikačních technologií, při výběrových řízení veřejných zakázek a při provozu budovy;
- koordinace činností pro zajištění chodu a kladného hospodářského výsledku ubytovacího zařízení Rezidence Dlouhá.
Požadavky
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru;
- zkušenost s vedením a řízením zaměstnanců alespoň 3 roky;
- znalost zákonů č. 563/1991 Sb., o účetnictví, č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech státu, č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě;
- orientaci v účetnictví, mzdové agendě, rozpočetnictví, agendě veřejných zakázek a kontrolní činnosti;
- schopnost řídit a motivovat tým, vysokou zodpovědnost a důslednost při vykonávání práce, odolnost vůči stresu;
- schopnost systémové koordinace procesů a samostatného tvůrčího a koncepčního řešení problémů;
- výborné komunikační, organizační a prezentační schopnosti;
- aktivní znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2;
- znalost práce na PC (MS Excel, MS Word, MS Outlook, MS PowerPoint);

VÝHODOU:
- znalost problematiky hospodaření příspěvkových organizací;
- znalost problematiky a fungování evropských vzdělávacích programů;
- zkušenost s prováděním kontrolní činnosti evropských programů;
- zkušenost s komunikací s auditory ve fázi před auditem, v jeho průběhu a po jeho ukončení;
- zkušenost se zpracováním komplexních finančních zpráv evropských vzdělávacích programů;
- zkušenost s mluvenou i písemnou komunikací v anglickém jazyce.
Zaměstnanecké výhody
- práci na plný úvazek na dobu určitou s možností prodloužení;
- pružnou pracovní dobu;
- zázemí stabilní organizace (přímo řízená organizace MŠMT);
- zaměstnanecké benefity (stravenky, až 15 dní home office, možnost dalšího osobního rozvoje v oblasti (IT kurzy, soft skills, jazykové kurzy), příspěvek na penzijní / životní pojištění / kartu Multisport, dovolená v délce 25 dnů, ve stanovených termínech možnost využití dětského koutku pro děti zaměstnanců a další);
- práci v centru Prahy (metro „B“, stanice Náměstí Republiky).

V případě, že Vás tato nabídka zaujala, předejte personalistce či zašlete Váš životopis a motivační dopis v českém jazyce. Nabídky uchazečů přijímáme do 16. 2. 2019. NEZAPOMEŇTE uvést název pozice, o kterou se ucházíte, a telefonický kontakt na Vás.
Kraj konání
Praha
Dům zahraniční spolupráce
Nabídka vložena dne
24. 01. 2019
Nabídka vyprší dne
16. 02. 2019
Přihlášení
Události
TOPlist