CZ.NIC se jako koproducent podílelo na "Emmy"-ovém seriálu.
Seriál #martyisdead získal jako první český televizní projekt prestižní mezinárodní cenu Emmy v kategorii krátkých seriálů. Sdružení CZ.NIC se na jeho vzniku prostřednictvím projektu Bezpečně na netu.
„Pro CZ.NIC je tato cena odměnou za aktivity, kterým se v rámci internetové bezpečnosti a s tím spojené osvěty dlouhodobě věnujeme. Naším hlavním cílem v tomto projektu bylo upozornit na nástrahy kyberšikany a na rizika, s nimiž se mohou uživatelé, především ti mladší, na Internetu setkat. Jsme velice rádi, že má seriál #martyisdead takový úspěch a věříme, že i tato forma publicity pomůže rozšířit povědomí o tématech, která jsou přímo spjatá s negativními stránkami komunikace na Internetu,“ uvedl Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC.
Seriál #martyisdead bojuje také v anketě Křišťálová Lupa 2020 - Cena českého internetu v kategorii nejlepší on-line video. Loni uspěl na festivalu Serial Killer jako nejlepší webový seriál střední a východní Evropy. Viděn byl na mezinárodních festivalech SerienCamp, Austin Film Festival, Marseille Web Fest nebo London Lift-Off Film Festival 2020.
zapojených uchazečů
zaměstnavatelů
vědeckých pozic
let zkušeností