Vyražte příští středu do Bolky!

 Mladoboleslavská Škodovka je pro řadu lidí jen výrobce aut. Jenže auta jsou čím dál více "nadupaná" technologiemi, které možná časem vytlačí i lidský faktor za volantem. Zeptali jsme se proto Terezy Navrátilové, HR manažerky, kam nyní Škoda-Auto směřuje.

Terezo, proč je pro Škoda-Auto nyní tak důležité rozvíjet sektor IT?
 
Automobilový průmysl je nyní na začátku nové éry - od zavedení sériové výroby nestál před zásadnějšími změnami. Zkuste si představit automobilku jako technologickou firmu, poskytující zákazníkům ty nejlepší zážitky na čtyřech kolech. Proto je rozvoj IT součástí strategie celé firmy.
 
Co se od lidí, kteří by chtěli u vás pracovat, očekává?
 
Očekává se samostatný přístup k práci, vůle rozvíjet své dovednosti a být otevřený inovacím a dialogu ať už s kolegy, tak například i s dodavateli. Důležitá je pro nás znalost cizího jazyka (angličtina nebo němčina) na komunikativní úrovni, týmový duch a analytické myšlení.
 
Kde chce být Škoda-Auto za pět let?
 
Chce být nejen výrobce, ale i poskytovatel digitálních služeb a pohonem nových technologií v ČR. V roce 2025 chce mít 10 miliónů zákazníků našich služeb a být leaderem z hlediska uživatelské přívětivosti ve velkoobjemovém segmentu.
 
Pokud máte chuť s námi vyrazit, tak máme ještě pět volných míst, které lze do neděli 17. listopadu obsadit. Stačí registrace na http://bit.ly/34bNWRR

Zpět na přehled novinek

Získejte praktického průvodce zdarma

ZAREGISTRUJTE SE

Ozvěte se a ptejte se nás


Odesláním souhlasím se zpracováním mých osobních údajů společností Medicomp s.r.o. v souladu s Nařízením EU o ochraně osobních údajů.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

1873+

zapojených uchazečů

1764+

zaměstnavatelů

2094+

vědeckých pozic

14+

let zkušeností

TOPlist